Handlekurven din 0

Handlekurven din er tom. Velg et produkt og legg det i handlekurven for å gå videre!
Forsett å handle
0 Handlekurv
Meny
0Ditt abonnement
Ditt abonnement0
Tøm handlekurven
Pris per ordre:
Varav moms: 0%
0 NOK
Velg hvor ofte du vil motta leveranser

Vi beklager at du har fått et produkt som ikke oppfyller forventningene dine. Vi stiller høye krav til at produktene våre alltid skal ha høyeste kvalitet. Derfor setter vi stor pris på at du kontakter oss hvis du ikke er fornøyd med produktet du har kjøpt.

Reklamasjon og returer

Reklamasjonsretten omfatter kun opprinnelige feil, ikke for eksempel feil som skyldes normal slitasje eller at varens normale holdbarhetstid er utløpt. Du finner hele reklamasjonspolicyen vår her.

REKLAMASJON PÅ SNUS

Hvis du vil reklamere på snus fra Swedish Match, gjør du det enklest her på hjemmesiden vår. Dette gjelder både snus som er kjøpt i butikken og på nettet. Bruk lenken nedenfor for å fylle ut alle opplysninger vi trenger for å ta imot reklamasjonen fra deg.

Reklamere her

Vi ber deg fylle ut opplysningene mest mulig fullstendig samt (om mulig) legge ved et tydelig bilde av produktfeilen i skjemaet. Alle opplysninger på emballasjen er påkrevd for at vi lett skal kunne spore eventuelle feil.

Når du har gjennomført reklamasjonen, ber vi deg ta vare på boksen og innholdet inntil vi svarer deg. Enkelte feil (f.eks. lukt og smak) krever nemlig at du selv sender inn produktet til oss før vi kan gi deg erstatning for dine utlegg. Hvis du har kjøpt snusen i nettbutikken til swedishmatch.no, kan vi sende en returseddel til adressen din.

Hvis det ikke fungerer for deg å bruke lenken over til å reklamere på snusen, kan du også kontakte oss på customerservice@swedishmatch.com. I så fall ber vi deg legge ved et tydelig bilde av produktfeilen samt et tydelig bilde av boksens bakside (der det er mulig å tyde produktets datomerking og strekkode). Du kan også kontakte oss ved å ringe 0200-113 114, så hjelper vi deg.

Transportskader

For at klager om en transportskade på et produkt fra swedishmatch.no skal kunne behandles raskest mulig, ber vi deg oppbevare produktets emballasje slik at den kan besiktiges. For å kunne returnere varen må du også kunne dokumentere kjøpet på nettstedet, for eksempel gjennom ordrebekreftelsen/kvitteringen som Swedish Match sendte til e-postadressen du angav i forbindelse med bestillingen. Ved retur og reklamasjon på grunn av transportskade, ber vi deg kontakte oss direkte per e-post, telefon eller chat. 

Angrerett og returer

Når du som forbruker handler hos oss i Swedish Match, har du alltid 14 dagers angrerett på kjøpet. Dette gjelder fra dagen du mottok bestillingen din, og innebærer at du innen 14 dager må varsle oss i Swedish Match om at du benytter deg av angreretten. Ikke avhentet pakke betraktes vanligvis ikke som en slik benyttelse av angreretten.  

Produktet som skal returneres, må sendes senest 14 dager etter at du mottok det, og skal returneres til oss i uendret stand. Varen skal altså ankomme oss uåpnet og i originalemballasjen. Det er viktig at produktene fortsatt er forseglet og at alle etiketter sitter på som vanlig.

Du kan lese mer om angreretten og hvordan du returnerer en vare, i våre retningslinjer for angrerett.

Mastercard logo
Varsle meg når produktene finnes på lager igjen