Handlekurven din 0

Handlekurven din er tom. Velg et produkt og legg det i handlekurven for å gå videre!
Forsett å handle
0 Handlekurv
Meny
0Ditt abonnement
Ditt abonnement0
Tøm handlekurven
Pris per ordre:
Varav moms: 0%
0 NOK
Velg hvor ofte du vil motta leveranser

Vi beklager at du har mottatt et produkt som ikke svarer til forventningene dine. Her finner du alt du trenger for reklamasjoner og erstatning.

Ønsker du å reklamere snus- eller nikotinposer fra Swedish Match, gjør du det enklest via knappen under. Dette gjelder alle Swedish Match-produkter. Både porsjonssnus, løssnus og nikotinposer som er kjøpt i butikk eller på nett.

Klikk på knappen og fyll inn informasjonen vi trenger for å motta reklamasjonen din. Lenken fører til siden feedback.swedishmatch.com og du må kunne bekrefte alderen din med en elektronisk ID for å fullføre reklamasjonen.

Hvis du har andre spørsmål eller funderinger, er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice. Du når dem enklest via vårt e-postskjema, på telefonnummer 0200-113 114 eller via chatt-ikonet nederst i høyre hjørne.

GJØR EN REKLAMASJON

Reklamere flere bokser

Hvis du har kjøpt mer enn én boks samtidig, kan du bruke to forskjellige måter å reklamere på:

  • Den enkleste måten. Sjekk alle boksene direkte for å sikre at de ikke har samme feil.
  • Den vanskeligste måten. Sjekk boksene individuelt når den forrige dosen er tom.

Hvis det dessverre viser seg at flere av boksene har samme feil, kan du ta et samlet bilde av alle boksene, med feilen synlig, og legge ved bildet i skjemaet. På den måten ser vi omfanget av problemet og kan tilby rettferdig kompensasjon. Hvis du sjekker alle boksene direkte, kan kundeservice også behandle saken din raskere, og du trenger kun å fylle ut skjemaet én gang. Vi ber deg også unngå å sende inn flere reklamasjoner angående samme boks.

Tusen takk for hjelpen og forståelsen!

Vennlig hilsen,
Kundeservice

 

Mastercard logo
Varsle meg når produktene finnes på lager igjen