Bestilling
Hvordan vet dere at bestilleren er over 18 år?
Hvis du skal bestille, må du dokumentere alderen din, enten du kjøper tobakksprodukter eller andre produkter. Vi verifiserer alderen din i kassen ved hjelp av bankID på mobil. Les mer om hvordan vi verifiserer bestillerens alder her.
Kan jeg som selskap bestille?
Nei, vi tar kun imot bestillinger fra privatpersoner.
Hvordan bestiller jeg?
Søk eller gå via Kjøp snus til det produktet du vil kjøpe. For de respektive produktene kan du velge å kjøpe eller opprette et abonnement. Deretter sjekker du bestillingen din i kassen, hvor du også får mulighet til å endre intervallet for abonnementet ditt. Så velger du et fraktalternativ som passer for deg. Deretter fyller du ut adresseopplysninger og velger betalingsalternativ.
Les alt om hvordan du gjennomfører en bestilling på swedishmatch.no, her.
Hvorfor er produktene billigere enn sist jeg bestilte?
Prisene på swedishmatch.no er bevegelige. Det innebærer at vi gjør alt for å angi konkurransedyktige priser som matcher markedet. Hvis vi endrer kostnaden på et produkt, handler det vanligvis om justeringer som kommer deg som forbruker til gode, men enkelte ganger kan det også gå den andre veien. Prisene kan altså variere fra ordre til ordre, og dine produkter trenger ikke å koste like mye som sist du bestilte.
Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse. Hvor er den?
Enkelte e-postklienter som f.eks. Hotmail, Live og Outlook, ser ikke alltid hva som er spam og ikke. Sjekk i søppelposten om den ligger der. Hvis den ikke ligger der, ta kontakt med kundeservice.
Jeg har bare fått deler av ordren min. Når kommer resten?
Ofte når en ordre har blitt delt opp i flere leveranser, skyldes det at en del av ordren kommer fra vårt Nyeste produksjon-sortiment. Siden disse produktene sendes til deg rett etter at de er produsert, kommer de i en egen pakke atskilt fra resten av produktene i bestillingen din.
Hvis du ikke har fått hele bestillingen og ikke har bestilt fra den nyeste produksjonen, kan du ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg.
Jeg kan ikke fullføre kjøpet mitt. Hva kan det skyldes?
Det kan finnes flere årsaker til at du ikke lykkes med å fullføre kjøpet ditt. Her er noen tips til hva du kan gjøre:
- Oppdater siden din
- Prøv en annen nettleser eller enhet
- Fjern informasjonskapsler og historikk
- Gjør bestillingen i privat modus i nettleseren din