Leveranse
Hvilke leveringsalternativer tilbyr dere?
Vi samarbeider for eksempel med Instabox og Postnord for å kunne tilby leveranse på døren, i postkassen eller til nærmeste pakkeskap eller utleveringssted. Se våre leveransevilkår for mer informasjon.
Hvor er bestillingen min?
Du skal selv kunne spore pakken din på ulike måter som avhenger av hvilken leveringsmetode du har valgt (se under).
Postnord: Hvis du valgte å få pakken levert til et utleveringssted i forbindelse med kjøpet, vil Postnord sende et sporbart nummer til din e-postadresse når pakken sendes fra oss. Der kan du se hvor pakken er og når du kan hente den. Hvis du har valgt at pakken skal sendes som varebrev (til din postkasse), kan vi ikke følge pakken. Hvis du ikke har fått bestillingen i løpet av 3 arbeidsdager, ber vi deg kontakte vår kundeservice.
Instabox: Du finner informasjon om pakkens beregnede leveringstid ved å følge sporingslenken du får via SMS fra Instabox. Hvis du ikke har fått noe varsel per sms eller e-post, betyr det at vi ikke har sendt varene dine ennå.
Hvis du fremdeles ikke kan finne noen informasjon om hvor bestillingen din befinner seg, kan du kontakte vår kundeservice, så hjelper de deg med å finne pakken.
Hvorfor kommer brevleveransen min til et utleveringssted i stedet for postkassen?
Enkelte dører har en brevsprekk som gjør det vanskelig å levere 10 bokser. Dimensjonene på forsendelsen er 35x24x2,7. Hvis du mener at det burde gå an å få inn forsendelsen, ber vi deg ta kontakt med kundeservice, så varsler vi vår logistikkpartner Postnord om det.
Hvor lang leveringstid har dere?
Vi leverer alltid innen 1-3 arbeidsdager så lenge ingen annen informasjon angis i kassen. Hvis du ikke har mottatt bestillingen i løpet av denne tiden, ber vi deg kontakte kundeservice som kan spore pakken.