Handlekurven din 0

Handlekurven din er tom. Velg et produkt og legg det i handlekurven for å gå videre!
Forsett å handle
0 Handlekurv
Meny
0Ditt abonnement
Ditt abonnement0
Tøm handlekurven
Pris per ordre:
Varav moms: 0%
0 NOK
Velg hvor ofte du vil motta leveranser

Vanlige spørsmål

Aldersverifisering

Hvordan vet dere at bestilleren er over 18 år?

Hvis du skal bestille, må du dokumentere alderen din, enten du kjøper tobakksprodukter eller andre produkter. Vi verifiserer alderen din i kassen ved hjelp av bankID på mobil. Les mer om hvordan vi verifiserer bestillerens alder her. 

Bestilling

Kan jeg som selskap bestille?

Nei, vi tar kun imot bestillinger fra privatpersoner.

Hvordan bestiller jeg?

Søk eller gå via Kjøp snus til det produktet du vil kjøpe. For de respektive produktene kan du velge å kjøpe eller opprette et abonnement. Deretter sjekker du bestillingen din i kassen, hvor du også får mulighet til å endre intervallet for abonnementet ditt. Så velger du et fraktalternativ som passer for deg. Deretter fyller du ut adresseopplysninger og velger betalingsalternativ. 

Les alt om hvordan du gjennomfører en bestilling på swedishmatch.no, her.

Hvorfor er produktene billigere enn sist jeg bestilte?

Prisene på swedishmatch.no er bevegelige. Det innebærer at vi gjør alt for å angi konkurransedyktige priser som matcher markedet. Hvis vi endrer kostnaden på et produkt, handler det vanligvis om justeringer som kommer deg som forbruker til gode, men enkelte ganger kan det også gå den andre veien. Prisene kan altså variere fra ordre til ordre, og dine produkter trenger ikke å koste like mye som sist du bestilte.

Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse. Hvor er den?

Enkelte e-postklienter som f.eks. Hotmail, Live og Outlook, ser ikke alltid hva som er spam og ikke. Sjekk i søppelposten om den ligger der. Hvis den ikke ligger der, ta kontakt med kundeservice.

Jeg har bare fått deler av ordren min. Når kommer resten?

Ofte når en ordre har blitt delt opp i flere leveranser, skyldes det at en del av ordren kommer fra vårt Nyeste produksjon-sortiment. Siden disse produktene sendes til deg rett etter at de er produsert, kommer de i en egen pakke atskilt fra resten av produktene i bestillingen din. 

Hvis du ikke har fått hele bestillingen og ikke har bestilt fra den nyeste produksjonen, kan du ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg.

Jeg kan ikke fullføre kjøpet mitt. Hva kan det skyldes?

Det kan finnes flere årsaker til at du ikke lykkes med å fullføre kjøpet ditt. Her er noen tips til hva du kan gjøre:

  • Oppdater siden din
  • Prøv en annen nettleser eller enhet
  • Fjern informasjonskapsler og historikk
  • Gjør bestillingen i privat modus i nettleseren din

Produktene

Hvordan kan jeg reklamere på et produkt?

Hvis du har kvalitetsproblemer, går det bra å reklamere på produktet. Her finner du alle opplysninger om hvordan du gjennomfører en reklamasjon. Det enkleste er å sende inn reklamasjonen via nettet. Klikk her for å reklamere på porsjonssnus, og her for å reklamere på løssnus. Du kan reklamere på snusen din ved hjelp av disse skjemaene, enten du har kjøpt produktene via nettsidene våre eller i en butikk.

Hvor gammel er snusen?

All snus fra swedishmatch.no leveres maks fem uker før best før-datoen.

Abonnement

Hvordan fungerer abonnement?

Vi tilbyr abonnement på det meste av snussortimentet vårt, uten bindingstid. Snusen leveres i tårn, og du velger selv hvor ofte bestillingen skal sendes. Du kan velge om du vil få snusen levert hver uke, annenhver uke eller én gang i måneden. Selvfølgelig kan du når som helst avbryte eller sette abonnementet på pause på Mine sider ved å registrere en konto hos oss på swedishmatch.no.

Hvordan kan jeg endre abonnementet?

Ved å registrere din egen konto, kan du på Mine sider se ordrehistorikk, endre adresseopplysninger og håndtere abonnementet ditt. Mens du abonnerer kan du endre eller avslutte abonnementet eller sette det på pause.

Leveranse

Hvor er bestillingen min?

Du skal selv kunne spore pakken din på ulike måter som avhenger av hvilken leveringsmetode du har valgt (se under).

Postnord: Hvis du valgte å få pakken levert til et utleveringssted i forbindelse med kjøpet, vil Postnord sende et sporbart nummer til din e-postadresse når pakken sendes fra oss. Der kan du se hvor pakken er og når du kan hente den. Hvis du har valgt at pakken skal sendes som varebrev (til din postkasse), kan vi ikke følge pakken. Hvis du ikke har fått bestillingen i løpet av 3 arbeidsdager, ber vi deg kontakte vår kundeservice.

Instabox: Du finner informasjon om pakkens beregnede leveringstid ved å følge sporingslenken du får via SMS fra Instabox. Hvis du ikke har fått noe varsel per sms eller e-post, betyr det at vi ikke har sendt varene dine ennå.

Hvis du fremdeles ikke kan finne noen informasjon om hvor bestillingen din befinner seg, kan du kontakte vår kundeservice, så hjelper de deg med å finne pakken.

Hvilke leveringsalternativer tilbyr dere?

Vi samarbeider med Instabox og Postnord for å kunne tilby leveranse på døren, i postkassen eller til nærmeste pakkeskap eller utleveringssted. Se våre leveransevilkår for mer informasjon.

Hvorfor kommer brevleveransen min til et utleveringssted i stedet for postkassen?

Enkelte dører har en brevsprekk som gjør det vanskelig å levere 10 bokser. Dimensjonene på forsendelsen er 35x24x2,7. Hvis du mener at det burde gå an å få inn forsendelsen, ber vi deg ta kontakt med kundeservice, så varsler vi vår logistikkpartner Postnord om det.

Hvor lang leveringstid har dere?

Vi leverer alltid innen 1-3 arbeidsdager så lenge ingen annen informasjon angis i kassen. Hvis du ikke har mottatt bestillingen i løpet av denne tiden, ber vi deg kontakte kundeservice som kan spore pakken.

Mastercard logo
Varsle meg når produktene finnes på lager igjen