- Fri frakt
- Rask levering
- Sikker e-handel
Vanlige spørsmål
Leveranse
Hvor er bestillingen min?
Du skal selv kunne spore pakken din på ulike måter som avhenger av hvilken leveringsmetode du har valgt (se under).
Postnord: Hvis du valgte å få pakken levert til et utleveringssted i forbindelse med kjøpet, vil Postnord sende et sporbart nummer til din e-postadresse når pakken sendes fra oss. Der kan du se hvor pakken er og når du kan hente den. Hvis du har valgt at pakken skal sendes som varebrev (til din postkasse), kan vi ikke følge pakken. Hvis du ikke har fått bestillingen i løpet av 3 arbeidsdager, ber vi deg kontakte vår kundeservice.
Instabox: Du finner informasjon om pakkens beregnede leveringstid ved å følge sporingslenken du får via SMS fra Instabox. Hvis du ikke har fått noe varsel per sms eller e-post, betyr det at vi ikke har sendt varene dine ennå.
Hvis du fremdeles ikke kan finne noen informasjon om hvor bestillingen din befinner seg, kan du kontakte vår kundeservice, så hjelper de deg med å finne pakken.